Har varit en väldigt lugn vecka, alltför lugn. Jag älskar att ha mycket saker på gång, många projekt och saker att se framemot.  Jag vill ut och resa med familjen och bara fly från min trötta vardag. 
Men just nu är det svårt att planera in saker, dels på grund utav alla läkarbesök men även eftersom jag aldrig vet hur mycket energi jag har. Igår dansade jag runt med dammsugaren, idag har jag varit jättelåg p.g.a. trötthet. 
Jag är verkligen inte "bra" på att vara sjuk. När jag försöker lyssna på kroppen och faktiskt går och lägger mig i sängen en stund, blir jag så sjukt uttråkad och förbannad på att inte orken finns för att leka med mina barn eller göra något roligt tillsammans hela familjen. Idag gjorde jag det som faktiskt hjälper, men som jag ogärna gör, tog med hela familjen och gick en promenad. Gick bara någon kilometer men kom hem helt genomsvettig och trött i kroppen. Men i huvudet var jag så mycket piggare. Så minst en liten promenad varje dag ska det bli framöver. Jag har även bokat in en middag med mina tjejer på lördag, på lördagar är det i alla fall inte några läkarbesök. Bara längtan till lördag ger mig energi:)
 
Daniel har även bokat in en myskväll med mig, Charlie och Juno. Vi ska äta god mat,massor av godis och snagga mitt hår. För så fort jag tappar en tuss, så åker rakapparaten fram. Detta har ju Charlie fasat för, att mamma ska bli skallig. Nu ser hon dock framemot den dagen, det är självklart främst godiset som lockar, men hon säger nu att hon tror jag kommer vara lika cool som pappa utan hår ;) Om så inte är fallet har jag fått hem snygga turbaner som jag sen kan dölja mitt kala huvud.
 
 

Kommentera

Publiceras ej