Nu har även jag åkt på förkylningen som var det sista tecknet av influensan, Daniel och Charlie hade. Men trots snorig näsa och ont i halsen så har jag varit mycket piggare de senaste dagarna. Värmevallningarna har även varit mycket mildare vilket också bidragit med att jag har haft energi att orkat göra saker. Så igår var jag och Juno hemma hos syrran för lite 3månaders fotografering. Längtar tills redigeringen är klar så jag får se korten.
 
Sist jag var på ryhov och fick behandling, så frågade jag hur mycket mer hår jag kommer tappa. För dom sa till mig vid första behandlingen att jag skulle ha tappat så gott som allt redan vid nästa besök, och trots att jag tappat en hel del nu, har jag fortfarande MYCKET stubb kvar. Så har varit lite orolig att jag varit lite väl snabb med rakapparaten :) Men hon "lugnade" mig med att jag kommer tappa det. Jag är fortfarande osäker...
 
Idag har vi besök av Martin och Josua, så nu ska vi snart äta årets första grillmat. Är det nån snygg singeltjej, som inte är alltför kräsen, mellan 25-35 som läser min blogg så lämna gärna en kommentar. Lovade Martin att ägna en liten tanke till honom i dagens blogginlägg. Trevlig helg <3

1 kommentarer

Emelie

25 Feb 2017 10:14

Hahaha!
Nu har det väl gått lite väl långt om Martin behöver raggar brudar på en cancerblogg? 😂🙈 💜

Kommentera

Publiceras ej