Min son har slutat sova på dagen. Jag har därför ingen tid alls för bloggen längre. Jag saknar min terapi tid här hemma, tiden då jag är "ensam" hemma och får göra saker i total tystnad. Göra precis det jag själv känner för just den stunden. Om det är städning, yoga, tvtittande eller bloggen är sak samma. Älskar att bara vara helt ensam för en liten stund. Jag är en väldigt social ensamvarg som mina gymnasielärare kallade mig. 

Hade en fantastisk helg i Norrköping med 4 bröstsystrar förra helgen. Denna helg med sp mycket känslor förtjänar ett långt inlägg. Hade tänkt göra det ikväll. Är nämligen gräsänka hela helgen då min man är iväg och leker sina kompisar. Men eftersom han självklart tar med datorn på en LAN helg och jag i detta nu får blogga på telefonen, vilket jag hatar. Så bjuder jag endast på lite bilder ikväll från Norrköping och lovar att ett längre inlägg kommer på söndag. 







Trevlig helg ni fina, som fortfarande inte givit upp hoppet på min blogg❤️

2 kommentarer

Anonym

14 Oct 2018 08:07

❤️❤️❤️ kärlek och puss från Bea

Anonym

17 Oct 2018 18:15

Vilken fin blogg du har! Är 41 år mer ett barn på 6 år och har precis själv fått veta att jag har två cancertumörer i ena bröstet. Grad 1 och grad 2 och hela ska opereras bort inom ett par veckor. Så skönt att läsa en blogg som ändå är så positiv som din. Önskar dig all lycka i framtiden!

Kommentera

Publiceras ej