Den här månaden har varit helt galen! Jag har haft något inplanerat varje helg och även fullt schema så gott som varje dag. Min rehabvecka, klättringskurs, två möhippor, födelsedagskalas och utflykter. Det har varit en månad fullproppad med många roliga saker. Aktiviteter som för några år sedan hade givit mig energi. Men i måndags sa min kropp ifrån. Jag har varit så orkeslös och energifattig de senaste dagarna. Jag är snurrig i huvudet och vill helst bara sova. Känns som jag drabbats av världens influensa där varken värktabletter eller sömn får mig att bli piggare. 
 
Jag skulle inte vilja göra något annorlunda från Maj, för har verkligen haft en fantastiskt rolig månad. Jag hade dock gärna sluppit denna baksmälla. Trodde aldrig man skulle kunna få en baksmälla utav för mycket glädje, skratt och nya bekantskaper. "Du kommer aldrig känna dig fullt ut som dig själv igen, Livskris" är ord jag fått höra många gånger sen jag fick min cancerdiagnos. Jag kommer dock ALDRIG låta denna diagnos med efterbehandling ta bort glädjen och roliga saker i mitt liv bara för att jag sen ligger sjuk. Dock kanske jag borde lyssna på kroppen en aning mer, och sprida ut det roliga lite mer varje månad och inte försöka göra alltsammans på 31dagar.
 
<3
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej