Jag har inte försvunnit, jag har bara tagit semester från bloggen och allt som har med cancer att göra. Har haft fullt upp med så mycket roligt men även haft många sköna lata dagar. Har tänkt att fortsätta ha semester någon vecka till. Så ni som är nyfikna på hur det är med mig, får vänta lite till. Jag tänker dock bjuda på lite bilder från de senaste veckorna. Vi har semestrat i Sverige i år. Har hunnit med båda kusterna och även en sväng ut till Visingsö. Bott i stuga, tält och husvagn. Jag har lekt med barnen hur mycket som helst och njutit av att få vara pigg och frisk, tillsammans med vänner och familj. Har även fått vara med när våra bästa vänner sa JA till varann. En helt klart fantastisk sommar!
 
 
<3
 
 

1 kommentarer

Carina

09 Aug 2018 14:16

Vilka härliga sommarbilder <3

Kommentera

Publiceras ej