De senaste 2veckorna har jag varit fylld med mer energi än jag haft på väldigt, väldigt länge. När solen kom, kom även energi. Jag har fått bra rutiner här hemma så orken har funnits till att göra så mycket mer än bara alla måsten. Inte ens alla måsten har varit särskilt tråkiga eller jobbiga. Bilen har gått sönder, vilket innebär att jag måste gå och hämta Charlie på förskolan. Motionen och träningen minskar mina biverkningar. Yogan hjälper mig mycket, framförallt med stress. Jag har varit lugnare och mer strukturerad, vilket hjälper mig mycket med min glömska och lättirritation. Ser framemot fler vår och sommardagar med mycket lek och familjemys.

"mys" i hängmattan med Charlie
Barnen har inrett sin egna myshörna

Charlie har haft musikleksavslutning, blev bjudna på en show i världsklass! 



Även Juno önskar fler soliga dagar. 
<3





1 kommentarer

Hanna

25 Apr 2018 22:17

Vad härligt med mycket energi!

Kommentera

Publiceras ej