Det var cirka en månad sedan jag klippte håret för första gången efter behandlingen. Nu är det katastrofalt igen. Jag har alltid haft väldigt tunna, mjuka och många hårstrån och ett hårsvall med mycket självfall. Jag har därför alltid behövt ganska lång tid för att göra iordning mitt hår, så oftast fick det bli en knut på huvudet. Men nu vet jag inte va jag ska göra. Det finns ingen räddning!  Varje morgon ser det nämligen ut som om ett tiotal minilamm har flyttat in på mitt huvud. Använder jag min miniplattång så får jag någon spikesliknande frisyr eller blir en Billie Joe Armstrongs (sångare i Green Day) look-alike. Samtidigt så vill jag inte klippa mig igen. Jag vill nämligen få längden så att jag kan göra frisyr av det. Nu använder jag därför mina turbanmössor mer än när jag var skallig, både inom som utomhus :)
 
Ett försök till knut på huvudet .Charlie tyckte att jag blev väldigt fin och förstod inte alls varför jag tog bort tofsen när jag skulle åka till jobbet. Har denna veckan bytt arbetstider, 20.00-22:15. Detta för att jag ska kunna få möjlighet till en paus mellan hushållsarbetet och mitt betalda arbete. Även hinna få lite mer tid tillsammans hela familjen. Tror detta kan bli bra:)
 
<3

3 kommentarer

Emelie

22 Nov 2017 19:00

Jag älskar min alldeles egna Billie Joe 😍

Emelie

22 Nov 2017 19:00

Jag älskar min alldeles egna Billie Joe 😍

Emnitus - Mode

22 Nov 2017 19:42

ha en bra kväll

kram

Kommentera

Publiceras ej