Har inte haft några större besvär med mina fötter de senaste dagarna. Surret och domningarna har kommit och gått lite, men inte som förra veckan då jag kände dom ständigt. Jag har varit väldigt aktiv denna veckan med mycket trädgårdsarbete och lek. Eftersom jag även varit mycket piggare i huvudet denna veckan än förra så har jag inte vilat mig så mycket på dagarna. Så sent på kvällarna känner jag dock att jag belastat mina fötter en hel del. Får en känsla likt träningsvärk i fotsulorna, men detta sover jag bort under natten.
 
Har haft ett "måbraprojekt" de senaste veckorna. Älskar att få påta och pyssla, men min energi har främst fått gå till vardagssysslorna sen mitt cancerbesked. Har dock försökt orka några småprojekt som lite terapi. Nu är ett av dom klara, jag har snickrat ett bord till uterummet. Har även städat och gjort fint där inne, så jag kan slänga mig i hängmattan om dagarna och bara mysa med en bok, när tillfället ges.
 
 
Trots att jag smörjt in mig ordentligt med barnens solkräm 50+, så har jag lyckats bränna mig en aning i helgen medan jag legat i rabatterna och rensat ogräs ;) Har varit extra noga med att skydda mitt ärr som bara blir ljusare och finare.
 
Lite drygt 2 månader mellan korten. Har dock ett stort problem att hitta en bikini som döljer både ärr och protes. Har hittat en jättefin "protes bikini", men då kostar bara bikinitoppen 800kr. Man är ju nästan smålänning, har därför inte velat köpa den. Men om sommaren ska vara så här varm och fin så lär jag snart bli tvungen. Jag avlider i värmen både dag som natt med mina klimateriesvettningar. Barnens pool lockar på mig under dagarna, men tror inte grannarna skulle uppskatta mig nakenbada.
 
<3

Kommentera

Publiceras ej