Helgen har varit riktigt bra. Biverkningarna fråm Zarziosprutan var borta när jag vaknade i fredags. Så förutom lite trötthet så har jag fått må bra hela helgen.
Var hos Natta med barnen en sväng i fredags, barnen lekte och vi drack kaffe och snackade skit i några timmar. I Lördags var jag med tjejkompisarna på Pescadores, åt god fisk/skaldjur och drack gott vin. Väldigt trevlig kväll som gjorde att jag fylldes med massor av energi. Idag blir det dock sängen tidigt för min del, för mycket energi en dag leder till ständig trötthet dagen efter. Men det var så värt det! Hade turbanen med i väskan i lördags, för nu börjar det närma sig 14dagar efter första cytostatikabehandlingen, och det är runt här man brukar börja tappa håret. Var lite orolig att jag skulle tappa en stor tuss av hår på restaurangen, hade varit lagom lägligt. Men än så länge sitter allt hår kvar. Men det kliar ordentligt i hårbotten, så det är nog nära nu tyvärr.
 
 
Tack för att ni finns <3
 
 

1 kommentarer

Emelie

06 Feb 2017 08:55

Tack för att du finns 💜

Kommentera

Publiceras ej