Har varit svårt att hålla humör och positiviteten uppe de senaste två dagarna. Har haft en del smärta i armen och känner mig allmänt stel i nacke och axel. Kliar även en hel del runt om såret, men har ingen känsel i armhålan så hittar inte vart jag ska klia. Svårt att hitta bra sovpositioner med, mitt bröst har ju alltid fungerat lite som en stödkudde till armen, så nu vet jag inte alls vart jag ska stödja den.
 
De gråa och tråkiga vädret gör nog också sitt, många timmar hemma i soffan gör att man hinner tänka tankar man gärna vill undvika. Försöker skoja bort dom, med den Jargong som vi har här hemma, men istället för att som vanligt bara skratta efter skämtet kommer även tårarna. Kan fortfarande inte riktigt sätta ord på va jag känner och tänker när mina närmsta frågar mig då jag ser fundersam ut, för det är så mycket tankar och känslor samtidigt som en enda stor tomhet som cirkulerar. Så jag tillåter tårarna bara få komma och försöka fylla dagarna med saker som gör att tankarna skildras. Det kommer nog bli ett och annat korsord som ska lösas.
 
Imorgon kommer vår cykel/promenadvagn hem, så hoppas på sol så vi kan ta med barnen ut och få i oss lite d-vitamin. Har hört att det ska va bra.
 
 

2 kommentarer

Emelie

08 Dec 2016 23:16

Dåliga dagar kommer. Men vi får försöka göra dom okej ändå. 💜 I morgon blir det sol. Efter regn kommer solsken. Ohh klysh! 😝 Natti bestie 💜💙

Anonym

12 Dec 2016 20:53

❤️❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej