Bestämde mig på torsdagskvällen, efter mitt förra inlägg, att försöka må lite bättre och sluta deppa. Så bokade in en tid hos frisören på fredag förmiddag. Jag klippte av´en bra bit av håret, tänkte att det va lika bra, inför va som med största sannolikhet komma skall med cellgifter. Kan ju lika gärna få vara fräsch i håret fram tills dess.
Sen gick vi på en promenad med barnen på eftermiddagen, har fått hem vår cykel/joggingvagn och charlie tyckte det va väldigt mysigt att få sitta inne i "tältet" med Juno. Fina vänner kom på besök på kvällen, med choklad och en fin morgonrock till MIG.
 
På lördag hade vi spelkväll med Martin och Carl, det va riktigt kul, trots att jag förlorade stort. Verkar som Cancern har botat mig från att vara dålig förlorare?!? Fick även en fin presentkorg av Martin och Josua:
 
Om jag inte redan hade varit tjock efter graviditeten så hade jag definitivt blivit det, så mycket gotte som jag fått från mina vänner sen efter operationen. Undra om socker är ett beprövat botemedel av bröstcancer? om inte annat så känns det i alla fall bättre för stunden när man svullar i soffan.
 
Imorgon ska jag till bröstmottagningen för att kolla in mitt ärr och stygn. 

2 kommentarer

Inger Aamodt

12 Dec 2016 18:49

Nina. Tänker på dej och det kommer bli bra. Vet att du har en jobbig tid nu man måste få vara både ledsen arg och ibland glad

Lars-Åke

12 Dec 2016 20:34

Hej Nina!
Jag känner dej som en modig och stark tjej som klarat många utmaningar. Du får klara denna också!
Du finns i mina tankar sedan din mamma ringde och berättade.

Kommentera

Publiceras ej